woensdag 18 mei 2016

Just chilling...




Hier zit ik dan om 6.15u, met mijn ochtendkoffie erbij.
Zwart, zonder melk of suiker.  Die koffie hé.
Totaal geen inspiratie over hoe ik mijn blogbericht kan beginnen.
Aan het onderwerp kan het niet liggen, want ik ben echt tevreden met het chillkussen.
Herinneren jullie je de kleurrijke kleurenbolpoef nog, gemaakt van restjes?

Here I am, at 6.15 in the morning, with a cup of coffee.
Black, sugar nor milk. The coffee that is, not me.
No inspiration whatsoever about how to start this blog.
That's not the fault of the subject I'm writing about, because I'm satisfied with how that turned out.
Do you remember my seat cushion / colour pouf, made of leftovers?



Die maakte ik nu opnieuw, maar dan in blauwtonen.
De blauwe krulversie is ook gemaakt van restjes, met een middenstuk in blauw/wit keukentouw.
En omdat het een cadeautje voor de 'jeugd' is, naaide ik er een zak van een oude jeansrok op.
Daar kunnen ze dan hun iPod of smartphone in steken om naar muziek te luisteren.
Of geheime briefjes ( maar dat vinden ze waarschijnlijk te ouderwets ).

I made it again, but now in blue.
The blue one is also made of leftovers, and a centerpiece of 'kitchenrope'.
Because it's a gift for a youngster, I sewed a jeans pocket on it.
There they can put their iPod or phone to listen to music.
Or secret notes, but I guess they find that too oldfashioned.


En hieronder fotografeerde ik de onderkant, die ook nog best gezien mag worden.
Alleen hangt het jeanszakje dan omgekeerd...
Ook best cool, niet? :-)

Underneath you can see the bottom of the cushion. That turned out nice too.
But if you use that side the jeanspocket will be upside down...
Don't know if that is 'cool' :-)


In mijn volgend bericht maak ik de winnaar van mijn Give Away bekend, je kan nog steeds meedoen.


Take care,

Sigrid x







38 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee, zo'n apart zakje erop. Daar mag je inderdaad tevreden over zijn.
    Ik vind die blauw kleuren ook heel mooi
    Fijne dag Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet te geloven! Ik heb gisteren nog met mijn garens "gespeelt" en blauwe en grijze bollen te samen gelegd, en ik vond, dat die kombinatie echt iets had... En nu zie ik jouw poef! Echt tof! En dat zakje is echt een super idee. Daar zal "de jeugd" wel gelukkig over zijn.
    Prettige week,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toeval! :-)
      Dankjewel en jij ook een prettige week! x

      Verwijderen
  3. Mooie kleuren en die oude spijkerbroeken kun je voor van alles gebruiken. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jeanette!
      Klopt, jeans kan altijd nog dienen :-)

      Verwijderen
  4. Wat een mooierd! En geweldig met die denimzak <3
    Soms ben ik ook om woorden verlegen, maar foto's zeggen al zoveel!
    Bij mij ligt een hele stapel spijkerbroeken te wachten, want 'je-weet-maar-nooit-'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's ook waar Ageeth... en beelden spreken soms duizend woorden hé. Moet ik onthouden voor de volgende keer!

      Verwijderen
  5. Oh you don't need to write anything inspirational.....your seat cushhion is inspiration enough! Gorgeous colours and the denim pocket is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love it! I invite you to share at my link up today

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is het dankzij de koffie toch nog goed gekomen met je blogbericht ;-) Maar ja, kan ook bijna niet missen met zo'n stoere creatie in de hoofdrol. Gaaf met die jeans-zak, heel goed idee! En al die blauw-tinten doen het ook al goed, dat wordt vast een "eeuwig bezette troon" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sigrid,
    Wat een leuk kussen. Leuk ook met dat zakje voor de telefoon. Echt super mooi!!
    Fijne woensdagavond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is 'cool'!! Al is dat misschien weer een ouderwets woord??
    Geheime briefjes... Brengt leuke herinneringen naar boven.
    In de rug van een boek heb ik ooit een 'geheim briefje' verstopt. Geen idee meer wat ik erop heb gezet, maar ik zoek het nog steeds... :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whahaha, zit jij echt serieus zo vroeg aan de koffie?? Om die tijd draai ik me nog zeker 86x om ;) Maar die poef is echt geweldig leuk. Vooral dat zakje is echt super!! Vraag me af of zoiets leuk zou zijn voor op m'n balkon.

    Fijne avond!
    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Lola, ik ben een vroege vogel, hoewel ik me ook nog graag eens omdraai hoor!

      Verwijderen
  11. Wat leuk, zo'n fijne poef staat hier ook nog op mijn verlanglijstje!
    Groetjes Mabel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geen inspiratie? Alsof je het zo uit je mouw schudt...!
    Heerlijk blogbericht, en je snapt je jongelui maar al te goed...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elizabeth, wat een mooi compliment!

      Verwijderen
  13. Super idee en prachtig uitgewerkt. Vooral dat denim zakje vind ik top ! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd weer. Dat zakje ook he! Superleuk bedacht. Maar eh... om 6.15 uur heb ik ook nog geen inspiratie hoor, dat draai ik me nog een keer om, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave poef in deze kleuren. Dat zakje maakt de poef echt helemaal af. Wat een goed idee van je.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margaret!
      PS: Ik heb je een mailtje gedaan op info@bitofcolor.nl

      Verwijderen
  16. It's great! I love the denim pocket thank you for sharing with the stash link party. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi there
    Just stopped by to let you know that I featured this on my Saturday Spotlight post this week!
    Saturday Spotlight
    Thanks again for linking up! Hope you have a great weekend!
    Jill @ Creating my way to Success

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb even vakantie gehad van Blogland. Maar wil nu wel weer aan de slag hoor, haha

    Wat een super leuk idee die poef met zak. Ik krijgt direct inspiratie ;-)
    Liefs van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen